30 lip 2018

MONTENEGRO 2018 & 4 YEARS

Dokładnie dzisiaj mijają 4 lata odkąd założyłam tego bloga. Ciężko mi w to uwierzyć, że to już, ale powoli przywykłam do tego, że ten czas tak leci. Chciałam Wam bardzo podziękować za te 4 lata razem. Mam nadzieję, że tych lat będzie coraz więcej! 
Jakiś czas temu wróciłam z obozu młodzieżowego w Czarnogórze z moją przyjaciółką Olą i muszę przyznać, że to pierwszy mój tego typu wyjazd i był on bardzo udany! W przyszłym roku planujemy również jakieś wspólne wakacje i mamy nadzieję, że wypalą równie dobrze jak te. Wybrałyśmy się na dwie wycieczki do dwóch miast; Budvy i Kotoru. Zwiedzaliśmy zabytkowe dzielnice, stare miasta i podziwialiśmy krajobrazy. Każdy dzień był pełen wrażeń, a Czarnogóra to cudowny kraj.
Zapraszam Was również na mojego instagrama-tam możecie zobaczyć również dużo zdjęć!




























INSTAGRAM - CLICK

19 komentarzy:

  1. ładnie

    http://emistrazaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejnych lat życzę ☺ piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu lat. Oby następne były równie udane.
    Widać udany wypad do Montenegro :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Kiedyś miałam takie same pomarańczowe okulary :P
    pozdrawiam,
    https://summmertime-sadnesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tam!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! Śliczną masz bluzeczkę w kwiatki!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i piękne widoki *.* Gratuluję 4-lat blogowania i życzę kolejnych takich rocznic :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Live Blackjack in Las Vegas: How to play the game
    It is easy to play blackjack, and 피망 바카라 it can be played online with a wide variety of players. The rules of Blackjack vary from one person to

    OdpowiedzUsuń