6 lip 2018

HOLIDAY INSPIRATIONS

Cześć wszystkim! Jak pewnie zauważyliście nareszcie nastały te piękne i długo oczekiwane wakacje! Koniecznie dajcie znać jak chcecie je spędzić.
Ja w tym roku postawiłam na obóz z moją przyjaciółką do Czarnogóry, na który jadę już za 3 dni, woo jak to zleciało..
Ogólnie cały rok szkolny o dziwo szybko mi zleciał. Mam za sobą pierwszą klasę LO. Zaraz druga, potem trzecia i matura, ale o tym to kiedy indziej hahah. Po powrocie będę stawiać na totalny spontan i myślę, że jakoś dobrze spędzę te wakacje. Przede wszystkim odpocznę, a to jest dla mnie bardzo ważne. Mam zamiar robić dużo zdjęć, ponieważ czekają nas dwie wycieczki, gdzie będziemy zwiedzać, także sądzę, że trochę zdjęć się nazbiera.
Dzisiaj mam dla Was wakacyjne inspiracje. Lato kwitnie i bez inspiracji jest cieżko haha.
Dlatego przygotowałam ich trochę i trochę też mi się nakumulowało przez ten wolny czas.










10 komentarzy: