27 sie 2018

CORFU 2018

 Wakacje, wakacje i po wakacjach... Każdy doskonale o tym wie, więc nie będę drążyć tego tematu. Miałam okazję przez tydzień pobyć na greckiej wyspie Corfu i zaznać trochę greckiej kultury. Jest to bardzo wyjątkowa wyspa, ponieważ dowidziałam się, że jest jej bliżej bardziej do włoskiej kultury, niż typowo greckiej jak inne wyspy. Bardzo mi się tam podobało, a widoki-coś pięknego. Miałam także okazje na rejs statkiem i odwiedzenie wysp Paxos i Antipaxos. Kąpiel w turkusowej wodzie, wpłynięcia do jaskiń oraz nurkowanie wśród ryb i delifnów- to było zdecydowanie spotaniczne i dostarczyło mi dawki adrenaliny i nowych przeżyć! Wszystkim polecam wyspę Corfu zarówno do wypoczynku jak i aktywnego zwiedzania, bo jest co! Pobyt tam uważam za bardzo udany! Jedne z lepszych urlopów jakie spędziłam!




















 Więcej zdjęć możecie zobaczyć na moim instagramie: byaleksandraa_

30 komentarzy:

  1. fajne miejsce

    www.emi-skucinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze, nigdy nie bylam i pewnie nie bede w Grecji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zazdroszczę! Cudowne miejsce, nie byłam w Grecji :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne miejsce! Mnie w tym roku niestety nigdzie nie było :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest tam naprawdę pięknie, chciałabym tam kiedyś pojechać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie! Ja w te wakacje mogłam spędzić jeden dzień na innej greckiej wyspie - Kos - i muszę powiedzieć, że zakochałam się w Grecji! Super, że udało Ci się tam spędzić aż tydzień :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takich wakacji <3 obserwuje i zapraszam do mnie www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde...tam nie nurkowałem :( Nadrobię o ile nic mi nie wypadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, piękne widoki, PIĘKNE UJĘCIA! Mam nadzieję, że wakacje Ci się udały! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia! Moja koleżanka jest teraz na Korfu :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jak tam pięknie! Nic tylko się zachwycać! Przypomniał mi się film Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To sobie pozwiedzałaś Kochana:) I jaka opalona do tego! Wow:)
    Śliczne widoki:)
    Dodaje do obserwowanych
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń