27 maj 2018

TURKEY 2K18

Cześć wszystkim!
Witam Was na moim blogu.
Wiem to doskonale, że jest spory odstęp-zamierzony.
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami wrażeniami z mojego kolejnego wyjazdu do Turcji.
Wyleciałam dokładnie 2 maja, a wróciłam 9. Dlaczego dopiero tera ten post? A zapewne przez szkołę oraz moje małe problemy zdrowotne, ale o tym kiedy indziej.
Dzisiaj wejdźmy w wakacyjny klimat. Do wakacji zostało naprawdę niewiele. Nie mam pojęcia kiedy to zleciało. Dopiero co zaczęłam liceum a teraz co? Już 2 klasa? To jest nieprawdopodobne..
Ale już nie będę się rozpisywać na temat szkoły.
Jak wiecie, czy też nie, ja uwielbiam Turcję za swój specyficzny klimat. Jest tam po prostu jak w bajce. Każdy hotel, jaki odwiedziłam nie zawiódł mnie ani trochę! Chyba nawet mogę powiedzieć, że ten hotel był ewidentnie najlepszy w jakim byłam. Fakt, był duży, ale spokojny, może też dlatego, że był to początek maja-brak sezonu. Jak dla mnie obszerny teren był ogromnym plusem! Na prawdę, aż nie starczyło tygodnia, aby wszędzie być. Ogromny kompleks basenów, aquapark, sporty wodne, piękna plaża, niezliczona ilość barów i wiele więcej. Mogłabym tak wymieniać bez końca! Zdecydowanie świetnie spędzony czas.






































19 komentarzy:

  1. Turcja kojarzy mi się strasznie z 1001 bajek czy jakoś tak. Te budynki wyglądają jak pałace :)) Piękne te zdjęcia, zazdroszczę pobytu w Turcji. Musze kiedyś tam się wybrać.
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) Uwielbiam taki klimat, a Turcja marzy mi się od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe widoki! Przede wszystkim myślałam,że to bluzka https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/bluzki-na-lato/, a to kombinezon w którym wyglądasz na prawdę super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny hotel! Faktycznie wygląda jak pałac :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wakacje mam dopiero przed sobą hah <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny hotel. Wygląda jak jakiś pałac ;D W Turcji jeszcze nie byłam kto wie może kiedyś odwiedzę. Świetny kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy jeszcze w Turcji nie byłam, ale głównie dlatego, że siedzenie w hotelu jakoś średnio mnie bawi i nigdy nie jestem w stanie wytrzymać na plaży dłużej niż dwa dni. ;) u mnie wakacje muszą być aktywne, niemniej na pewno jest to świetne miejsce. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia! Zazdroszcze wyjazdu do Turcji. Musiałaś się świetnie bawić!

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń