3 paź 2017

START AUTUMN

 Właśnie zaczął się październik. Czyli miesiąc nauki już za nami! Ciężko mi w to uwierzyć, że dopiero co zaczynałam w liceum, a teraz już kolejny miesiąc... Za niedługo będę obchodzić moje 16, długo oczekiwane urodziny! Ogólnie staram się wykorzystać każdą, wolną, dłuższą chwilę na odrobinę zdjęć, ale jak widać tego czasu mam niestety niewiele. Jedynie w niedzielę udało mi się złapać trochę pogody i zdjęć Wracając, Dzisiaj mam dla Was stylizację, która głównie sprecyzowana jest w stronę jeansu. Jeansowa katana, spodnie 7/8 z podciętymi nogawkami, biały t-shirt z czerwonymi dodatkami oraz czarne buty. Jak Wam się całość podoba? Teraz nie pozostało mi nic innego, jak życzyć Wam dobrego przyswajania wiedzy i sukcesów w szkole!
T-SHIRT - CLICK
SPODNIE - CLICK
KURTKA - CLICK
BUTY - NIKE HUARACHE

29 komentarzy:

  1. Podoba się mi ta kurtka:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jeans, dlatego kupuję tą stylówkę w całości ♥
    Ślicznie ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No to takie przedwczesne życzenia Ci składam: Wszystkiego najlepszego !
    Ja to już zapomniałam o wakacjach, a szkoła stała się codziennością. Liceum będę zaczynała za rok i szczerze mówiąc to trochę mnie to przeraża, ale nie będzie źle! Piękna sesja, tylko nie podobają mi się twoje brwi jak mam być szczera :)
    Miłego wieczoru ! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja fajnie wygląda taka na luzie, a co do nauki to nie uczę się ale dzięki za miłe słowa. Tobie dobrych ocen też życzę.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia cudne, jesień czuć. Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja fajna oraz zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    super katana <3

    OdpowiedzUsuń
  8. twoje spojrzenie powala heh <3 jest cudne

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się połączenie ubioru z tłem, ładnie uchwycony klimat. Zapraszam, https://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka Ty młodziutka jesteś. Zazdroszczę Ci wieku. Ja mam prawie dwa razy tyle:( Do szkoły chodzą teraz moje dzieci! Ciesz się kochana życiem, bo czas bardzo szybciutko ucieka

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna dżinsowa stylizacja, klimat 90. lat. Lubię to. A makijaż też super- ma pazura, choć jest naturalny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie do końca dociera do mnie to, że minął już miesiąc nauki, bo do końca mojej edukacji w szkole zostało już tylko pół roku (czyli TYLKO albo AŻ 6 miesięcy)...

    ab=photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeans jest ponad czasowy. Świetny look . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń