17 paź 2017

BIRTHDAY & FALL PHOTOS

Dokładnie w sobotę obchodziłam swoje 16-ste urodziny! Oczywiście nie obyło się bez zdjęć w tradycyjnym miejscu, gdzie zawsze, ale to zawsze są piękne, kolorowe, jesienne drzewa i czuć jesień. Trochę czasu w szkole już za nami, także dawajcie znać jak tam się miewa sytuacja u Was, czy jest dobrze czy też źle, koniecznie napiszcie! U mnie niestety lub też stety pełno nauki jak to w liceum bywa. Teraz znalazłam chwilę na zgranie zdjęć i wrzucenie jakiegoś sensownego wpisu co u mnie itp. Będę coraz bardziej starała się rozkładać czas na bloga i zdjęcia, aby nie było aż takich dużych luk i przerw w postach. Myślę, że po jakimś czasie powróci to do regularności. Jeśli chodzi o stylizacje to jest to ponownie klasyk, czyli zwykły, musztardowy golf, kolczyki koła, szary, wełniany płaszcz, czarne rurki oraz lakierkowe botki. Jak całość się Wam podoba?
PŁASZCZ - CUBUS
GOLF - SH
SPODNIE - NEW YORKER
BUTY - CCC
KOLCZYKI - CLICK

22 komentarze:

  1. Przepiękne kolory <3 Złota polska jesień!
    Ostatnio też "zachorowałam" na coś w kolorze musztardowym :) Znalazłam przepiękną bluzkę z długim rękawem. U mnie jeszcze trochę na nią za gorąco, ale mam nadzieję, że na weekendowy wyjazd będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione wszystkiego najlepszego!
    Stylizacje bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie kolorystyczne :) Jesień pełną parą <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja idealna na jesień! Wyglądasz pięknie! no i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! :) Piękne, jesienne zdjecia
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 lat :) Dużo szczęścia i sukcesów z blogiem! :)
    Ładne zdjęcia oraz stylizacja
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja cudna a kolor golfu prześliczny, typowo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, wyglądasz bardzo profesjonalnie;)

    OdpowiedzUsuń