1 wrz 2017

MAKEUP HAUL

 Wraz z nadchodzącym nowym rokiem szkolnym u mnie, zamiast serii back to school jest co? Kosmetyczny haul, haha. Tak w ogóle to jesteście już w 100% zaopatrzeni w szkolne akcesoria? Ja właśnie dziś robiłam ostatnie takie zakupy i myślę, że nic nie zapomniałam. Wracając. Oprócz kosmetyków możecie zauważyć też niebieski fidget spinner, którego zamówiłam dla próby i powiem Wam, że bardzo fajnie odstresowuje, co niestety teraz mi się przyda. Następnie możecie zobaczyć gąbeczki do makijażu. U mnie sprawdziły się świetnie, dlatego postanowiłam wziąć sobie ich jeszcze trochę na zapas. Pędzle, które po prostu kocham, są moimi must have na każde zamówienie, mam ich już trochę, ale nigdy wystarczająco. Niżej możecie zobaczyć zestaw silikonowych szczoteczek do brwi lub też rzęs, są one bardzo fajne, miękkie i super sprawują się do wyczesywania np: nadmiaru pomady z brwi. Kolejne pędzle, tylko tym razem do paznokci+ do rozświetlacza, który mi się zawieruszył w tym oto zestawie. Myślę, że jak w przyszłości będę robić paznokcie to z pewnością je wykorzystam! I już ostatnie moje ulubione rzeczy, czyli maseczka peel-off pilaten, która super oczyści skórę z różnego rodzaju zaskórników-u mnie sprawdza się bardzo dobrze, oraz 3 palety cieni o których trochę bardziej się wypowiem. A mianowicie możecie zobaczyć replikę palety od hudy beauty oraz 2 inne paletki po prostu noname. Są one świetnie napigmentowane, idelane dla początkujących w makijażu i cieniach jak ja. Nie zrobicie sobie nimi krzywdy absolutnie, a jak na taką cenę są godne polecenia. Kolorki same w sobie są cudowne i można tymi paletkami zrobić na prawdę świetną robotę.
 PALETY - CLICK CLICK CLICK
MASECZKA - CLICK
PĘDZLE DO PAZNOKCI - CLICK
PĘDZEL DO ROZŚWIETLACZA - CLICK
GĄBECZKI - CLICK CLICK CLICK
PĘDZLE DO MAKIJAŻU - CLICK
SZCZOTECZKI DO BRWI/RZĘS - CLICK
FIDGET SPINNER - CLICK

39 komentarzy:

  1. O jakie ładne paletki! Pędzelki prezentują się świetnie. Jak z ich pigmentacją??
    Wszystko poklikane
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super haul!
    Przydałyby mi się takie paletki!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się zaopatrzyć w porządną paletkę cieni do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spinera też myślałem kupić ale jakoś wyszło sumka z zakupów i jakoś zrezygnowałem. Powodzenia w szkole. I w końcu coś widzę oprócz back school.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te paletki wyglądają super!
    A na te pędzelki wszystkie chyba aż sama się skuszę :) Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pędzelki bardzo mi się spodobały, zastanowię się nad ich zakupem:)

    http://nattsypoleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ta paltka z kolorami :)

    https://neoimiapolskiebrytyjczyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się dopiero przymierzyłam do zamawiania chińskich kosmetyków i czekam na paletki ;) . pędzli już mam dość sporo haha. a czarna maseczka jest cudowna. skóra po niej jest mega gładka :D muszę sobie zamówić kilka sztuk, bo już dwa opakowania mi zeszły.

    OdpowiedzUsuń
  9. o matkoo, ale piekne paletki. aktualnie szukam jakiś fajnych kolorków i własnie od niedawna czaje się na drugą ze zdjęcia ;D
    http://agnieszka-to-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowe gąbeczki i paletki to moje ulubione rzeczy z Twojego haulu! Jestem bardzo ciekawa tej paletki z tym prześlicznym różowym cieniem! Buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 🦄oddajemy obserwacje🦄

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam takie delikatne cienie, chociaż ostatnio stawiam tylko na kreski :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uwielbiam! Ja niestety kresek robic nie potrafię:/

      Usuń
  12. Zakupy widzę Kochana udane. Bardzo kuszą mnie te palety, ale chciałabym mieć pewność że mają dobra pigmentacje.
    Gabeczki z pewnością zamówię :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne palety :) nie przekonuje mnie zamawianie zza granicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Miałam kiedys to samo, ale przekonałam sie:)

      Usuń
  14. Trochę się obkupiłaś przed szkołą. Ja zazwyczaj nie zamawiam kosmetyków z mniej mi znanych źródeł, wolę sprawdzone miejsca i w Polsce. Chociaż te palety są bardzo ładne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troche tak:D to juz nie pierwsze moje tego typy rzeczy zza granicy

      Usuń
  15. urzekły mnie kolory paletek :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że mój komentarz Cię nie urazi. Wolę komentować szczerze niż by tylko podwyższyć statystyki. Bardzo podoba mi się w tym blogu to, że nie ma promocji modelingu tylko chudych dziewczyn. Bardzo podoba mi się, że pokazujesz, że dziewczyna, która nie ma bardzo niskiego BMI i tak może bardzo dobrze prezentować się na zdjęciach, czy promować ubrania. Więcej takich dziewczyn, więcej! Zostawiam obserwację, zapraszam do siebie, http://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń