26 sie 2017

KOS 2017 | 3 ISLANDS

Cześć wszystkim! Pod koniec tegorocznych wakacji powracam do Was z dużą dawką zdjęć z przepięknej, greckiej wyspy Kos. Ten urlop był pełen wrażeń! Tyle tam się działo, że aż trudno to wszystko spamiętać. Mało spałam, dużo robiłam i bardzo miło spędziłam tam czas oraz odpoczęłam przed nadchodzącym nowym rokiem szkolnym w liceum. Jedną z atrakcji na Kos była wycieczka, a dokładnie to rejs statkiem po 3 wyspach. Wypłynęliśmy z portu około godziny 10, a wróciliśmy po 18, także calutki dzień zapełniony był. Najpierw wyruszyliśmy na sąsiadującą wyspę Kalimnos. Tam zwiedziliśmy jedyną w Europie fabrykę naturalnych gąbek, oraz mieliśmy także wiele możliwości zakupu ich, za równo przy fabryce jak i przy porcie. Następie czekała na nas przejażdżka okolicznym pociągiem (?) który przewiózł nas po całej okolicy i mieliśmy okazję obejrzeć różne ciekawe zakątki Kalimnos. Drugą wyspą jaką zwiedziliśymy była to bezludna wyspa, kiedyś zamieszkana przez pewne małżeństwo, które miało za zadanie chronić wyspę, jednakże wyprowadzili się oni po jakimś czasie. Nasz statek stanął i zarzucił kotwicę obok tej wyspy, abyśmy mogli chwilę wykąpać się w morzu na większej głębokości. Po całej kąpieli popłnęliśmy na trzecią-już ostatnią wyspę Pserimos. Okazało się, że mieszka tam jedynie 25 co wszystkich zszokowało, że całkiem spory teren, a taka mała ilość osób. I faktycznie. Na tej wyspie było wyjątkowo cicho i spokojnie, a gdy odpłynęły wszystkie wycieczkowe statki, nagle zrobiło się pusto, jedynie było widać pojedynczych, stałych mieszkańców. Po tym wszystkim ponownie wróciliśmy na Kos i pojechaliśmy busem do hotelu. Na następny dzień czekała na nas kolejna wycieczka, tylko tym razem do stolicy wyspy, która również nazywała się Kos. Zwiedziliśmy tam kolejne, inne dwa porty oraz znów jechaliśmy okolicznym pociągiem i szybko i sprawnie zwiedziliśmy tą stolicę, która była przepiękna! Widoki tam zapierały dech w piersiach.
Właśnie wróciłam całkiem niedawno i piszę to po zaranej nocce, także przepraszam za chaos, jaki może się tu znajdować, ale chciałam wszystko Wam opisać "na świeżo".
Nie wszystkie zdjęcia tutaj wstawię, w sumie jest to oczywiste, ale powybierałam te, które uważałam za najlepsze. Inne zdjęcia możecie zobaczyć na moim instagramie, głównie te, które robiłam telefonem, bo wiadomo, że ciągle nie chodziłam z aparatem. Aż mi szkoda, że zaraz szkoła, ale na pewno na bardzo długo zapamiętam ten wyjazd, który uważam za udany w 100%.
+dość sporo nagrywałam, także jest szansa na filmik!
KOMBINEZON - MOHITO
KOLCZYKI KOŁA - CLICK



23 komentarze:

  1. Ale tam ślicznie! Przepiękne masz paznokcie *.*
    Z niecierpliwością czekam na filmik :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam pięknie! Chciałabym zobaczyć to na żywo!
    https://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Zazdroszczę wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia ! Zazdroszczę. Fajnie że wakacje się udały.
    Paznokcie śliczne !
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tam, super wakacyjne zdjęcia :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie tam, sama tam się chyba wybieram w przyszłym roku <3

    http://itssilene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobał mi się ten osiołek, taki słodziutki.
    Zaobserwowałam i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczne pazurki!
    cudowny zachód słońca, ja będąc w Grecji nie miałam okazxji takiego podziwiać, bo wszystko zasłaniały budynki :(
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń