24 kwi 2018

MORE DOESN'T MEAN BETTER


Więcej? Wcale nie znaczy lepiej. Lepiej zrobić coś ciekawego i dobrego, niż mechanicznie, bez ładu i składu. Taką taktykę spróbuję podjąć w kolejnych postach. Wiem, że robię błędy m.in tym, że rzadko tu przebywam, ale niestety uzależnione jest to szkołą. Chodzę do liceum, więc zapewne większość z Was doskonale rozumie mnie i ten problem. Jednak teraz, gdy nastała chwila wytchnienia i majówka to mogę wreszcie wypielęgnować trochę mojego bloga.
W pewnym momencie dopadła mnie wielka monotoniczność. Posty stawały się szare, bez jakiegokolwiek przekazu, zdjęcia-były nijakie, również bez sensu, nic mi sie nie zgadzało, wszystko zaburzało pewną koncepcję, o której także nie miałam bladego pojęcia. Może to nawet i lepiej, że zrobiłam dłuższą przerwę? Zrozumiałam ponownie, czym jest prowadzenie bloga-jest to prowadzenie tak jakby drugiego domu. Trzeba przebywać tu często, pracować regularnie i utrzymywać stronę w dobrej kondycji. Identycznie jest z domem-gdy nie sprzątamy przez dłuższy czas, zaczyna robić się okropnie, ponuro, brudno... Taką samą sytuację miałam tutaj.
Ten czas, w którym nic tutaj nie publikowałam dał mi promyk nadziei i kopa do dalszych działań, dzięki czemu jestem gotowa na "nowy blog" i jeszcze większe udoskonalanie postów. Może nie będą one tak częste jak kiedyś-ale na pewno będę wkładała wszelkie starania, aby posty były dopracowane i wypełnione mną.
Chciałam też życzyć powodzenia tegorocznym maturzystom-mnie też czekają egzaminy i już w połowie zrozumiałam Wasz stres, jeśli chodzi o matury-odkąd przyszłam do liceum na pierwszej lekcji wielokrotnie usłyszałam słowo "matura".
Mam nadzieję, że uda mi się podjąć zmian tutaj, trzymajcie kciuki! Ja za Was też trzymam kciuki, abyście jak najlepiej zdali tegoroczne egzaminy dojrzałości oraz owocnie spędzili majówkowy czas!










18 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Wiem co czujesz, także jestem w liceum i nie mam totalnie na nic czasu... Całe szczęście nadchodzi wymarzona majówka! :)
    https://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne zdjęcia, uwielbiam przyrodę i wiosnę :D

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam aż za dużo czasu :D
    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ciekawy opis. Zapraszam również do mnie blogujzemna.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, widać że znasz się na fotografii:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze mieć maturę już za sobą :) Co do braku czasu na publikowanie postów, to ja zawsze robię więcej wpisów w wolnym czasie. Potem jak go mam mniej to nie muszę pisać a i tak mogę na blogu coś opublikować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam maturę za rok, ale czuję, jakbym pisała ją już teraz...może dlatego, że sporo moich znajomych teraz ją pisze :D
    Też mam ostatnio gorszy czas z blogiem, ale powoli tworzę plan i mam nadzieję, że uda mi się go zrealizować:) Tobie również życzę powodzenia!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous photos! So perfect to celebrate this wonderful season.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń