16 sty 2018

REVIEW OF 2017

Witam Was w nowym roku! Wracam do Was po trochę dłuższej przerwie i oczywiście z noworoczną motywacją! Doskonale wiem, że zaniedbałam bloga, Was, całą tą atmosferę, ale jest mi bardzo ciężko godzić to wszystko razem ze szkołą, w której niestety, ale mam masę obowiązków do wypełnienia. Już zapomniałam jaką frajdę sprawiało mi pisanie postów ajajaj.. Ale tym razem to się zmieni! Będę tak starała się rozplanować czas, aby wszystko mieć zaplanowane, dopięte na tzn "ostatni guzik".
Dzisiaj mam dla Was recenzję kilku dość dobrych produktów, które u mnie świetnie się sprawdzają. Zapraszam:)
 Dwa cudowne serum na końcówki, po prostu uwielbiam! Bardzo fajnie odżywiają i nawilżają, jednocześnie nie pozostawiając efektu ciężkości i przetłuszczenia. Cena też nie jest wysoka w porównaniu do jakości. Te olejki są wręcz tanie. Około 7-10 zł w różnego rodzaju drogeriach:)
 Następnie dwa cudowne kremy do rąk. Ziaja jest dosyć tłusta, ale jednocześnie świetnie nawilża i chroni dłonie przed bardzo niskimi temperaturami. Za to perfecta jest lekka i szybko się wchłania. Obydwa są świetne, ale jakbym miała wybierać to Perfecta zwyciężyłaby.
 Cudowne jajeczka EOS, moja miłość od pierwszego użycia hahah. Tutaj definitywnie wygrywa niebieski EOS, ponieważ jest mleczny i o wiele lepiej jak dla mnie nawilża, niż ten jagodowy.
 Na koniec nieśmiertelne serduszka z I♥MAKEUP! Są genialne pod każdym względem! Uwielbiam je za pigment, trwałość, duży blask *glow* hahah, oraz za śliczne tony, które dobrze współgrają z prawie każdym odcieniem skóry. Zdecydowanie je Wam polecam i nie wiem, który jest lepszy... To zależy od dnia!

Podsumowując: ten post miał trochę na celu pokazanie ulubieńców, ale też wyodrębnieniu tych NAJlepszych produktów, co starałam się zrobić, lecz nie we wszystkich przypadkachch było to wykonalne, haha:D


33 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe produkty, zwłaszcza te kremy i balsami od Eos :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszka właśnie wczoraj zamówiłam. Już nie mogłam się oprzeć pokusie!
    Są cudowne.
    Krem z Ziaja mam i spisuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem Ziaji mnie zainteresowałą. Muszę chyba wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszka mnie zainteresowały, może wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam takich produktów, ale ciekawie je przedstawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, serduszka znakomicie się prezentują! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozświetlacze :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham te rozświetlacze!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie się czaje na te serduszka i eosa,dużo dobrego o nich słyszałam :)
    zapraszam do siebie -> KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcie tych jajeczek. Wyglądają jak cukiereczki :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Te serduszka z I <3 makeup są fenomenalne <3 Pięknie się prezentują i kocham je :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba serum do włosów na mnie działają równie dobrze. Ostatnio szukałam dobrych rozswietlaczy i chyba już wybrałam dzięki tobie 😍

    https://natix86.blogspot.com/2018/01/obserwacja-za-obserwacje-komentarz-za.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie ten rozświetlacz jest idealny! w dodatku starcza na bardzo długo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosowałam Marion i również potwierdzam, że to bardzo dobry produkt :) Zaletą też jest jego cena :) Miałaś może do czynienia z roświetlaczem jednorożcem z makeup revolution? :)

    diannstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten krem z Ziaji! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Eosy <3 moja miłość <3
    pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa bardzo tych produktów z marionu:)

    OdpowiedzUsuń