8 wrz 2017

BACK TO SCHOOL - OUTFIT

 Mamy już wrzesień. Rok szkolny szybko się rozpoczął, ale też szybko zleciał i mamy długo oczekiwany weekend! Ja rozpoczęłam naukę w pierwszej klasie liceum, miałam przeprowadzone liczne lekcje organizacyjne z różnych przedmiotów i ogólnie to jestem zadowolona z wyboru szkoły, także wszystko jest tutaj w porządku. Koniecznie dajcie znać, jak tam u Was! Jeszcze w wakacje byłam na sesji z Kingą i powiem Wam, że bardzo jestem zadowolna z tych zdjęć! Może dlatego, że była to sesja na spontanie, po prostu-"idziemy? no to idziemy!" W rezultacie powstały takie zdjęcia, z które bardzo mi się podobają i mam nadzieję, że Wam też. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam powodzenia w szkole i samych dobrych ocen!
T-SHIRT - CONVERSE
SPODNIE - NEW LOOK
PASEK - CARRY
BUTY -  HOUSE
KOLCZYKI - CLICK

33 komentarze:

  1. ja już chce wolne od szkoły hehe <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem teraz w 1 klasie liceum i szczerze to podczas pierwszego dnia stres był tak ogromny, że aż niesamowicie zatęskniłam za wakacjami :(
    Śliczna stylizacja!

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    https://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zupełnie to samo, ale teraz jest coraz lepiej!

      Usuń
  3. Również rozpoczęłam naukę w pierwszej klasie liceum, pierwszy tydzień zleciał mi bardzo szybko :D Powodzenia w szkole!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że jesteś zadowolona z wyboru liceum. Śliczne zdjęcia!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie! Piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia kochana w nowej szkole :)
    Liceum to zupełnie inna bajka <3
    Ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie to wszystko wygląda. Ja byn wybrała dla siebie tylko sportowe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna stylizacja:) bardzo podobają mi się połączenie spodni z butami;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :) U mnie całkiem fajnie w szkole, wszystko się układa.
    wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia i cala stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia! Moim zdaniem wyglądałyby lepiej, gdybyś miała puste kieszenie w spodniach. Ale to mały detal! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie tylko lekko dobija pogoda, ale jeżeli chodzi o sam fakt szkoły to póki co jest bardzo okej :D
    śliczne zdjęcia!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mega zdjęcia i wpis tez <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja trafia w moje gusta.
    Bardzo mi się podoba, zostanę tu na dłużej :)

    www.szwedzkafilizanka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry outfit 👍👌
    ➡️https://zkieszonkowego.blogspot.com/2017/10/red-details.html

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny look, bardzo podobają mi się te sandałki;p

    OdpowiedzUsuń