23 sie 2016

CHANGE + OOTD

Hei ♥
Dawno do Was nie pisałam, wiec dziś piszę. Co tam u Was? Jak Wam idą przygotowania na nowy rok szkolny? Macie już wszystko, czy jeszcze nie? U mnie już wszystko prawie gotowe, jeszcze tylko drobne rzeczy i będzie okej. Mam ogromną motywację do nauki, nie wiem jak wy, haha. Muszę się postarać w tym roku, ponieważ idę do 3 klasy i czeka mnie egzamin. Wiadomo, zawsze są obawy, ale jestem dobrej myśli. Ale co tu o szkole, jeszcze trochę wakacji zostało. Wybieracie się jeszcze gdzieś, czy może ostatni tydzień wakacji spędzacie w domach?
U mnie wczoraj zaszły pewne zmiany. Postanowiłam ściąć włosy i zrobić sobie upper lobe w lewym uchu. Od dawna chciałam już coś zmienić, to też tak zrobiłam, haha.
 ~
Mam dziś dla Was kolejną stylizację na codzień. Postanowiłam na spodnie typu boyfriend, granatową bluzkę, superstary, mojeulubione okulary i na koniec wszystko zaakcentowałam fioletową szminką.
Jak Wam się podoba?

OKULARY - CLAIRE'S
BUTY - ADDIDAS SUPERSTAR
SPODDNIE - RESERVED
BLUZKA - NEW YORKER




32 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! <33
    jbeksiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite zdjęcia ♥ Wyglądasz teraz przepięknie!
    Ja te ostatnie dni spędzam u dziadków, ale w weekend już wracam do siebie do Wrocławia.
    Ja od września idę do 2 klasy gimnazjum :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rownież mam już pawie wszystko gotowe do szkoły i tak samo jak ty mam wielką motywacje do nauki :) Slicznie wyglądasz w ściętych włosach :)
    świetna stylizacja oraz zdjęcia :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy wyglądają o niebo lepiej i zdrowiej :D
    Aaa, nie chce wracać do szkoły..
    Olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy super ścięte! Zmiany na coś innego to podstawa, to tak jakbyśmy dostawali durgie zycie haha Powodzenia w 3 klasie! W cale nie jest tak źle jak wszyscy mówią, tylko trochę harówki z nauką, ale to każdy daje sobie z tym radę :)
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega post i świetne zdjęcia! Ogólnie miazga! Zapraszam do siebie ;) www.oliviaa-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na szczęście szkołę mam już dawno za sobą, ale czasow gimnazjum nie cierpialam, bo rozumiesz, że do 3 gimnazjum idziesz ? :)

    super wyglądasz, bardzo ladnie Ci w tej fryzurce <3
    bardzo podobają mi się tak idealnie, równiutko ścięte wlosy aaaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wszystko do siebie pasuje :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do szkoły to brakuje mi kilka książek, ale to się dokupi podczas roku szkolnego.
    Świetnie wyglądasz w krótkich włosach. Zmiana na plus.
    Super stylizacja.
    Pozdrawiam.
    https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. brakuje mi jeszcze kilku rzeczy :)
    świetne wyglądasz :) też mam zamiar ściąć wlosy jeszcze w te wakacje :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja świetna, kolor szminki bardzo mi się podoba :)
    Włosy masz prześliczne.
    Pozdrawiam i obserwuję !
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też idę do trzeciej klasy! CO to będzie? Hahahah...
    Ładnie Ci w nowej fryzurze :)
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przygotowania na nowy rok szkolny idą pełną parą, aczkolwiek nie posiadam jeszcze wszystkiego ;p Naprawdę ładnie Ci w takich włosach i stylizacja fajnie się prezentuje :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna koszulka ta z trampkami :d

    OdpowiedzUsuń