15 mar 2016

KNOW YOURSELF

W jaki sposób postrzegacie siebie? Co Was zainspirowało, rozwinęło? Niby łatwe pytania, ale nie do końca wiemy jak na nie poprawnie odpowiedzieć. Sama ja nie wiem dokładnie jaką mam dać odpowiedź, ale jestem święcie przekonana, że otworzyłam się na świat i ludzi właśnie dzięki mojej małej stronie na blogspot.com, czyli blogowi. Nie wiem co bym robiła, gdybym nie miała tego swojego, nie dużego miejsca w internecie, którym jest właśnie blog. Tutaj mogę zawsze napisać swoje poglądy na świat, spostrzeżenia, przemyślenia i inne tego typu notki. Jeśli chodzi o postrzeganie samego siebie to uważam, że na codzień jestem osobą leniwą, co jest moją ogromną wadą. Staram się odzwyczaić od tej cechy, ponieważ w pewnym stopniu utrudnia mi ona funkcjonowanie. Gdy naprawdę coś chce zrobić, ale nie mam na to siły.
+Dziękuję za 30k wyświetleń!♥ Planuję z tej okazji mini konkurs, więc bądźcie czujni!








17 komentarzy:

  1. Ja też niestety jestem leniwa, ale cały czas nad tym pracuję aby pozbyć się tej okropnej cechy!
    Mądre pytania postawiłaś na początku posta. Świetne zdjęcia ♥

    http://natasiak.blogspot.com/2016/03/docen-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie bardzo wpłynęło to, że dokuczali mi w podstawówce. Dzięki temu mam teraz silną psychikę i zawsze dążę do swoich celów :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz, skomentujesz, poklikasz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooj :(
      ale z jednej strony to dobrze, że masz już mocną psychikę :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam, http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sumie nie wiem co mnie zainspirowało, jakoś tak wyszło, że założyłam bloga. Chyba dlatego, że oglądałam dużo blogów.
    berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog jest ogromnym zbiorem inspiracji dla wielu ludzi i dzięki niemu można dostrzec masę zalet!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. blog własnie tak działa ze rozwija w nas pewne cechy ktorych wczesniej sie wstydziliśmy ,,bo co ludzie powiedzą " itp
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czlowiek uczy się na błędach i potrafi wyciągać z nich wartościowe wnioski, wtedy wlasnie się rozwija :)
    Również traktuję bloga, jako taką fajną odskocznię od szarej rzeczywistości- gdzie mogę wylać wszystko co mi leży na serduchu :)

    swietnie wyglądasz !
    piękne masz wlosy, takie dlugie i gęste :)

    pozdrawiam:)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sama nie wiem jak postrzegam siebie, to trudne pytanie :(
    Mam nadzieję że za niedługo się dowiem
    Gratuluję statystyk i oby tak dalej!
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem krytyczna wobec własnej osoby i bardzo się 'hejtuje'. Gratuluję tylu wyświetleń. Ładne fotki :)

    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń