25 sty 2019

WINTER HOLIDAYS!

Oficjalnie mogę powiedzieć, że zaczynam ferie! Oceny na pierwszy semestr wystawione i mogę śmiało powiedzieć, że jestem miło zaskoczona! Teraz tylko planować ferie! Póki co jedynie na kilka dni mam plany a resztę uważam za całkowity spontan. Stawiam głównie na odpoczynek i relaks. Nie chce się zamartwiać szkołą, bo póki co nie mam nic takiego, na co musiałabym poświęcać wolny czas w ferie. Chciałabym życzyć Wam udanego wypoczynku, jeśli tak samo jak ja zaczynacie ferie, jeśli mieliście je już to dajcie znać jak je spędziliście, a jeśli dopiero mieć będziecie to także życzę Wam abyście spędzili je dobrze i zagospodarowali ten wolny czas jak najlepiej potraficie!
Jeszcze przed świętami miałam okazję spotkać się pierwszy z moja dobrą internetowa koleżanką, z którą znam się już z 4 dobre lata!
Buziaki Karolina♥




PŁASZCZ - CUBUS
SWETER - HOUSE
KOLCZYKI - NEW LOOK
BUTY - CCC

14 komentarzy:

  1. Udanych ferii :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych ferii :) Ja bez ferii czasem mam wolne i wiem już jak je gospodarować dobrze :D
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje dobrych ocen. Miłych ferii

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z ocen! :)
    Ja swoje ferie rozpoczynam dopiero w połowie lutego... jak to okrutnie brzmi he he
    Myślę, że warto poświęcić ten czas na regenerację sił i motywacji. Nutka wyciszenia jest dla mnie bardzo cenna - tym bardziej, że do matur coraz, coraz bliżej...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zasłużonego odpoczynku. Ferie to super czas, można jeszcze np. pochodzić po sklepach i poszukać dobrych okazji na wyprzedażach. A tak z ciekawości, co to za piękna szminka, która masz na ustach?
    Blog jest przepiękny i zdjęcia super. A ja w wolnej chwili serdecznie Ciebie zapraszam do siebie na www.chicbykate.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje!
      jest to pomadka z golden rose liquid matte numerek 22 :)

      Usuń
  6. Szkoda tylko, że ferie to tylko 2 tygodnie.. Mi zawsze szybko zlatywały

    OdpowiedzUsuń