9 gru 2017

OVERVIEW OF NOVEMBER

 Hej! Witam Was po dłuższej przerwie u mnie na blogu, ale powód jest niestety oczywisty. Dobiega koniec pierwszego semestru, zaraz wystawienie ocen, ja się pytam kiedy? Jak? Co tak wcześnie? Serio, nie wiem tego.
Mamy już grudzień, zaraz święta i nowy rok. Macie już ubrane choinki? Czujecie ten klimat nadchodzących świąt? Kupiliście już bliskim prezenty? I czy macie już jakieś postanowienia na nowy rok 2018? Ja aktualnie jestem w połowie tych wymienionych rzeczy, nie jestem w stanie się określić.
Minął listopad, nadszedł grudzień, więc postanowiłam zrobić ulubieńców! Także zapraszam i myślę, że przypadną Wam chociaż trochę do gustu! :)
 Pierwszym moim ulubieńcem jest ten oto krem CC z bourjois. Bardzo lubię podkłady z tej firmy, są dla mnie wręcz idealne. Mam już healthy mix-a z tej firmy i jestem zadowolona. Krycie nie jest jakieś ogromne, zależało mi, aby nie pozostawiał efektu "maski" i tak też się stało. Bardzo, bardzo Wam go polecam na codzień. Jest bardzo lekki, nie pomarańczowy i (przynajmniej mi) nie robi "ciastka" na twarzy.

 Kolejnym ulubieńcem jest intensywnie czerwona, matowa pomadka w płynie z firmy Golden Rose. Jest to już chyba dziesiąta moja pomadka od tej firmy, ponieważ je kocham! Są jedwabiście matowe, trwałe i świetnie napigmentowane. Potrafią się utrzymać cały dzień. Tu akurat mam numerek 18, ale gdy będziecie chcieli, to pokażę Wam całą kolekcję moich płynnych pomadek.

 Dalej mam krem do twarzy z firmy AA. Z początku nie byłam w ogóle przekonana do tej firmy, bo po prostu wydawała mi się słaba, ale jednak postanowiłam, że spróbuję, ponieważ szukałam czegoś do nawilżającego do twarzy, a że ten krem został jako jedyny prawie wyprzedany, to zrozumiałam, że coś w tym jest. I powiem Wam, że jest genialny! Nie zatyka porów, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze i co najlepsze (przynajmniej dla mnie), że jest praktycznie bez zapachu. Jest to dobre dla mnie, bo od dziecka jestem alergikiem i mnóstwo tego typu produktów bardzo mnie uczula.
 Tonik z evree to zdecydowanie dobry wybór. Opinie o nim były podzielone, więc trochę sie obawiałam jak to będzie ze mną, zwłaszcza, że tak jak wspominałam wyżej, jestem alergikiem, to była dodatkowa obawa. Postanowiłam, że zaryzykuję i najwyżej, gdy coś się będzie działo to odstawię i nie powrócę do niego. Ponownie byłam miło zaskoczona. On także łagodzi zaczerwienienia i nie podrażnia, więc super sprawa. Jednocześnie ładnie pachnie i koi.
 Już przedostatnią moją rzeczą, należącą do ulubieńców jest żel do mycia twarzy, także z firmy AA. Zdecydowanie i stanowczo polubiłam bardzo tą firmę. Żel jest bardzo wydajny i z łatwością się go spłukuje z twarzy. Ładnie pachnie, ładnie oczyszcza, nie zapycha porów i trochę moja kaszka na czole po nim się zniwelowała, więc to też jak najbardziej na plus. Co  tu dużo mówić, skoro ulubieniec, to znaczy, że polecam!

 I już ostatnią moją rzeczą jest paleta modern z wibo. Jak na swoją niewielką cenę, jakość jest w porządku-nie ma na co narzekać. Matowe cienie lekko się osypują, ale pigmentacja na duży plus w porównaniu do ceny. Dobrze się blendują i komponują ze sobą, na mokro dają o wiele mocniejszy efekt, niż na sucho, ogólny wygląd paletki bardzo mi się podoba, co w dużej mierze wpłynęło na to, że ją kupiłam i ogólnie jest warta uwagi za tak niewielką cenę:).


 *instagram- CLICK

24 komentarze:

  1. Ta paletka mnie chyba najbardziej intryguje z całego zestawu, ponieważ kolory też mnie dosyć zaciekawiły. Z resztą kolejnymi plusami jest to, że to polski produkt nie drogi i jak widzę, że mimo niskiej ceny jest całkiem niezły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Paleta mnie się już od dawna podoba, ma dobre opinie :) Chociaż sama chyba kupię paletę z MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe produkty

    http://www.emiblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Paleta ma świetne kolorki, szczególnie te wpadające w róże :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nic nie zwróciło mojej uwagi..

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę mój ulubiony tonik różany i pomadka z GR! Najlepsze zdecydowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę ten krem do twarzy z AA, ale chyba się na niego skuszę :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie korzystam z niczego z wibo, ale moja przyjaciółka owszem. Ona jest zadowolona z palety modern, bo nie jest zaawansowaną użytkowniczką makijażu. Kolory owszem, ładne ale w moim odczuciu perłowe/brokatowe (?) cienie, są najsłabszym punktem tej palety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie są w porządku, bo sama nie jestem zaawansowana hahah

      Usuń
  9. Też uwielbiam ten krem cc i tonik! Pomadki z GR też używam, polecam kolor 24, ostatnio jestem w nim zakochana :)
    ******************************************

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!

    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)

    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te pomadki z GR!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham tą paletke modern, jak dla mnie idealna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna paleta z modern *.*

    Pozdrawiam i zapraszam na MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem bardzo ciekawa tego żelu z aa:)

    OdpowiedzUsuń