3 lis 2017

FALL NOVEMVER INSPIRATIONS 2017

Inspiracje.Tradycyjnie inspirują nas, jak zapewne wszyscy o tym dobrze wiedzą. Dla niektóry ważne, dla niektórych mniej, a jeszcze dla innych są niezbędne do życia i jakichkolwiek pomysłów. Myślę, że jestem pomiędzy tą pierwszą, a drugą grupą. Bardzo je lubię, aczkolwiek potrafię być twórcza i bez nich.
Dzisiaj przeważa u mnie żółty, musztardowy wręcz kolor. Bardzo mi się spodobał, nawet nie wiem dlaczego. Jak kiedyś nienawidziłam żółtego, tak teraz ubóstwiam. Jak narazie posiadam tylko dwie rzeczy w tym kolorze, ale będę się starała zaopatrywać w coraz większą ich ilość. Uwielbiam także różnego rodzaju makijaże w przeróżnych kolorach. Z kreską, czy też bez niej, idealnie rozblendowane cienie, czy po prostu same sztuczne rzęsy-prawie każdy makijaż należy do moich faworytów. Byleby tylko nie wyglądał jak jedna wielka plama.
Jeśli chodzi o paznokcie to ostatnimi czasy polubiłam tzn. trumienki. Oczywiście nie zapomniałam o moich ukochanych migdałkach, które zawsze i wszędzie są na pierwszym miejscu. Jednakże warto próbować czegoś nowego i w najbliższym czasie będę chciała sobie zrobić właśnie te "trumienki".

49 komentarzy:

  1. Bardzo fajne inspiracje. Lubię kolor żółty, ale nie jest on moim ulubionym.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje! Uwielbiam takie oglądać!

    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdjęcia. "Trumienki" wyglądają ciekawie, mimo nieco halloweenowej nazwy. Zapraszam do siebie :) www.wizjoterapia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne inspiracje, białe converse- klasyk a wciąż zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jesienny, lubię tej długości płaszczyk łączyc ze sportowym białym obuwiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać posty o inspiracjach.
    Ps- fajny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny jest zestaw miodowy golf + czarny kapelusz ajććććć <3
    jak najbardziej moje klimaty- super !
    też poluję na taki sweterek, a jak na zlość nigdzie nie mogę znaleźć tego koloru grrrr :/

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 i 5 stylizacja skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie zauroczyły paznokcie, są przecudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne inspiracje szczegolnie ta z zoltym swetrem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam trampki i torebki korsa :) obserwuję, pozdrawiam i zapraszam też do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie jesienne inspiracje <3
    Cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham inspiracje, ile dałabym za takie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super inspiracje, ja też ostatnio lubię kolor musztardowy :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne inspiracje, zwłaszcza oczka - uwielbiam makijaż w takim wydaniu! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie ostatnio inspiruje pisanie bloga, oraz rozmowy na ciekawe tematy. Co do stylu raczej wolę się opierać na własnych pomysłach, które są czasem zbyt spontaniczne, a dopiero później zastanawiam się czy były dobre ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaże świetne, a ten kolor musztardowy w tym sezonie skradł moje serce, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne inspiracje <3 http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam tworzyć te inspiracje niż się na nich opierać.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne naprawde miło się czyta :)
    https://isabella-pow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ten żółty sweterek jest cudny!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe inspiracje. Żółty sweterek jest świetny. Ogólnie ubrania kolorowy żółtego są świetne i nawet sam kiedyś chciałem zakupić, ale gdy przymierzałem, zauważyłem że ten kolor niestety nie jest dla mnie :*(

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam jesienne inspiracje, lubię do nich wracać:)

    OdpowiedzUsuń