24 wrz 2017

TUMBLR INSPIRATIONS SEPTEMBER 2017

Zapewne wszyscy dobrze znacie słynne inspiracje. To właśnie one kreują nam wyobraźnię i pobudzają do pomysłów. U mnie tym razem przeważają stylizacje. Pojawiają się one u mnie dosyć rzadko- po prostu nie przykładałam do nich większej uwagi, jednak teraz chcę to zmienić. Tego typu posty pojawiające się na blogach powodują, że każdy kto zainspiruje się od danego bloggera, tak jakby przekazuje to dalej inspirując większą liczbę osób. Ja to tak rozumiem, a jak Wy?


22 komentarze:

  1. Piękne inspiracje... lubię takie obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne inspiracje! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje! Okulary są super.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne inspiracje, bardzo podobają mi się buciki :
    Pozdrawiam cieplutko w ten jesienny wieczór!
    Buziaki
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie inspiracje, już wiem jakie pazurki sobie zrobie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne inspiracje ;) cieszą oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne inspiracje wybrałaś :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super inspiracje, oh ile ja bym dała za tą torebke!:)

    OdpowiedzUsuń