18 gru 2015

♥ CHRISTMAS, BIG CHANGES, BORNPRETTYSTORE ♥



Na szczęście Święta idą do nas wielkimi krokami! Wreszcie będzie można odpocząć w gronie bliskich, pośpiewać kolędy wokół pięknej zielonej a zarazem kolorowej poozdabianej choinki.Przez ostatnie kilka dni dużo myślałam nad sensem mojego bloga.. Stwierdziłam, że muszę dużo pozmieniać! Dlaczego taka zmiana? Tak po prostu! Zauważyłam wiele wad, które ciągną się od dłuższego czasu i wreszcie nastał ten dzień, w którym myślę, że zrealizuję te zmiany.   Przedewszystkim :
regularność postów nie ukrywam, rzecz bardzo trudna do zeralizowania, ale muszę się postarać!
lepsze notki przeglądając mojego bloga, możecie zauważyć słabe notki, czyli po prostu kilka zdań co u mnie a reszta to zdjęcia. Teraz palnuję dużo tematycznych notek. Chciałąbym też poznać Wasze pomysły, które możecie napisać mi w zakłądce "WASZE POMYSŁY"
za duża lub za mała ilość zdjęć dopiero niedawno zobaczyłam i zrozumiałam, że mam problem z ilością zdjęć, haha. Mam tak, że jak mam dużo ładnych zdjęć to daję je wszystkie i nie mogę się zdecydować, które dać, a które jednak nie, lub gdy prawie wogóle nie mam przyzwoitych zdjęć to daję około 3.
To by było chyba na tyle jeśli chodzi o moje planowane zmiany tutaj. Myślę, że mi się uda to wszystko zrealizować. Trzymajcie kciuki!  
Pora na kolejną część posta, czyli rzeczy od firmy bornprettystore.com. Zamawiałam od nich już dobre kilka razy i za każdym razem byłam zadowolona tak jak teraz! Zamówiłam 3 błyszczyki, okulary i konturówkę do ust.

 Pierwszy mój błyszczyk ma kolor malinowy. Na żywo prezentuje się lepiej, niż na stronie!Co było moim wielkim zdziwieniem. Ogólnie kolor bardzo fajny, jest meega trwała :D kolor numer 35


 Drugi mój błyszczyk jest delikatny i naturalny. Jest to jasny, pastelowy, róż. Myślę, że nada się do szkoły. Jest taki sam jak ten wyżej, czyli meega trwały. Kolor numer 17



I już ostatnim moim błyszczykiem z tego zamówienia jest to czerwony kolor z małymi drobinkami brokatu. Wszystkie te błyszczyki są bardzo trwałe, dlatego jeśli szukacie trwałych błyszczyków i przyzwoitej cenie to polecam te z bornprettystore.com. Kolor numer 34.

 BŁYSZCZYKI - TU

Konturówka - coś czego potrzebowałam i od dłuższego czasu chciałam kupić, ale jakoś nigdy nie bylo okazji, haha. Ta konturówka również jest trwała i jest w ślicznym jasnym kolorze! Kolor #01

KONTURÓWKA - TU

Ostatnią moją rzeczą z tego całego zamówienia są cudowne, zielone okulary, które idealnie wypełnią każdą letnią jak i zimową stlylizację! Kolor zielony ( na stronie green )

 SUNGLASSES - TU

Oczywiście nie obyło się bez zdjęć na tle choinki :D



Mam dla Was również kod rabatowy z 10% zniżką : EXAT10 















25 komentarzy:

  1. Ja z tych pomadek jestem średnio zadowolona,ale mają piękne kolory i zapach. Śliczne zdjęcia!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że masz jakieś postanowienia :) Ja jednak bałabym się uzywać kosmetyków stamtąd, nie wiem mam jakieś dziwne uprzedzenie :/

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!
      też tak myślałam, ale okazały się okej :p

      Usuń
  3. Też z czasem dochodzę do takich wniosków podczas blogowania, ale najważniejsze, że zauważmy, że coś jest nie tak i robimy coś z tym. Powodzenia w zmianach i wesołych świąt!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez mam juz ubrana choinke!
    wesołych świat :)

    zapraszam na nowy post
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ^^ śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia i ciekawy blog ! <33
    WESOŁYCH ŚWIĄT
    i zapraszam serdecznie do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia w realizacji zmian! I jesteś śliczna :*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful and perfect! I follow you blog #321, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tych błyszczyków:)

    OdpowiedzUsuń